زیبا ترین .....

زیبا ترین جمله ها عکس نوشته متن ها در باره خدا. عاشقانه فلسفی حکمتی ......

زیبا ترین .....

زیبا ترین جمله ها عکس نوشته متن ها در باره خدا. عاشقانه فلسفی حکمتی ......

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ

perfect

====

✦✦✦✦
رسیدن فردا برای هیچکس حتمی نیست،
پس به کسانی که دوستشان دارید ابراز عشق کنید، شاید فردا هرگز نیاید.

✦✦✦✦

====

✦✦✦✦

بابا داشت روزنامه میخوند

بچه گفت: بابا بیا بازی!

بابا که حوصله بازی نداشت

ی تیکه از روزنامه رو ک نقشه دنیا بود

رو تیکه تیکه کرد و گفت :

فرض کن این  پازله…! درستش کن!

 چند دقیقه بعد بچه درستش کرد

بابا، باتعجب پرسید:

توکه نقشه دنیا رو بلد نیستی چطور درستش کردی؟!

 بچه گفت: ادمای پشت روزنامه رو  درست کردم …

دنیا خودش درست شد

آدمای دنیا که درست بشن…

 دنیا هم درست میشه   …

✦✦✦✦

متن زیبا

✦✦✦✦

زندگی باغی ست
که باعشق باقی ست
مشغول دل باش نه دل مشغول
بیشتر غصه های ما ازقصه های خیالی ماست
اگر فرهاد باشی همه چیز شیرین ست

✦✦✦✦

====

✦✦✦✦

یکی ازبهترین هدایایی که میتوانید به کسی بدهید،

 این است که بخاطر اینکه بخشی اززندگی شماست،

از او تشکر کنید !

✦✦✦✦

====

✦✦✦✦

همیشه مهربان خواهم ماند .

حتی اگر کسی قدر مهربانیم را نداند.

من خدایی دارم که به جای همه برایم جبران میکند….

✦✦✦✦

====

✦✦✦✦

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .

اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!

ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش

✦✦✦✦

====

✦✦✦✦

زندگی تفسیر سه کلمه است:
خندیدن، بخشیدن، فراموش کردن،
پس تا می توانی،
بخند، ببخش، فراموش کن.

✦✦✦✦

جملات زیبا

✦✦✦✦

داشتن هزاران دوست در زندگی خوبه…
اما … !
پیدا کردن دوستی که در هزاران مشکل بتواند کنار تو باشد ” معجزه ” است ….

✦✦✦✦

====

✦✦✦✦

 مثل ساحل آرام باش…

خواهی دید که دیگران

مثل دریا بی قرارت می شوند…

متن زیبا , جملات زیبا , عکس زیبا , متن های زیبا , جملات انرژی مثبت

اگر داشته های زندگی خود را شمارش کنید
مجالی برای شمارش نداشته های زندگی خود نخواهید یافت…

✦✦✦✦

جملات انرژی مثبت

✦✦✦✦

گاهی اوقات آدم دلش یک آشپزخانه آرام
یک استکان چای و مــــادرش را می خواهد …!

✦✦✦✦

====

✦✦✦✦

من مشکلات زیادی دارم اما،

لب های من از آن خبر ندارد.

آن ها همیشه می خندند…

متن زیبا , جملات زیبا , عکس زیبا , متن های زیبا , متن زیبا و عاشقانه

متن زیبا و آموزنده , جملات زیبا و انرژی مثبت + عکس

✦✦✦✦

دروغ بگو تا باورت کنند
آب زیر کاه باش تا بهت اعتماد کنند
بی غیرت باش تا آزادی حس کنند
خیانت هایشان را نادیده بگیر تا آرام باشند
کذب بگو تا عاشقت شوند
هرچه نداری بگو دارم
هرچه داری بگو بهترینش را دارم
اگه ساده ای  ، اگه راستگویی ، اگه باوفایی ، اگه با غیرتی
اگه یکرنگی بدان که همیشه تنهایی رفیق …

✦✦✦✦

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
H.M